Ka Club Holland Forum

Ka Club Holland Forum
Het is zo sep 05, 2010 6:35 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Hoe gaat het hier?
BerichtGeplaatst: zo jun 27, 2010 10:18 pm 
Ka Junior

Auto: Ka MK1
Uitvoering auto: [Uitvoering]
Kleur: [blauw]
Extra's: [16" wielen, verlaagd, geblindeerd, afterburners, kuipstoelen]
Hey hallo iedereen,

Ik was mijn zolder aan het opruimen en toen zag ik nog een doos staan met wat onderdelen van mij Ka er in.
Alle goede herinneringen kwamen weer naar boven en ik dacht laat ik nog eens kijken op de site.

Als één van de eerste leden zat ik bij de club en na een paar jaar verwaterde dat een beetje zeg maar.
Maar goed altijd een zeer leuke tijd gehad met de club en was dus nu benieuwd hoe het er hier aan toe ging.

Groeten

Mark van der Westen

Profiel E-mail  

Berichttitel: Re: Hoe gaat het hier?
BerichtGeplaatst: do aug 19, 2010 1:33 pm 
Baby-Ka

Auto: Streetka
Uitvoering auto: Zwarte First Edition, fully loaded by Pininfarina...
MvdWesten schreef:
Hey hallo iedereen,

Ik was mijn zolder aan het opruimen en toen zag ik nog een doos staan met wat onderdelen van mij Ka er in.
Alle goede herinneringen kwamen weer naar boven en ik dacht laat ik nog eens kijken op de site.

Als één van de eerste leden zat ik bij de club en na een paar jaar verwaterde dat een beetje zeg maar.
Maar goed altijd een zeer leuke tijd gehad met de club en was dus nu benieuwd hoe het er hier aan toe ging.

Groeten

Mark van der Westen

Nou, je ziet het... top :amen:

Jammer.

Profiel E-mail  

BerichtGeplaatst: wo aug 25, 2010 10:35 pm 
Newbie

Extra's: [16" wielen]
Inderdaad, jammer

Ben nog maar net nieuw hier en heb het gevoelen een desolate community binnengestapt te zijn. Het is hier heel anders dan op het Mondeo-forum.
Daar wordt je nog welkom geheten als je je voorstelt, krijg je vrij vlug antwoord op je vragen,....héél anders dan hier. :censored:

Jammer, ik had gehoopt hier heel wat knowhow en ondersteuning te vinden voor m'n pas gekocht Streetka'tje.

Pepolleke

Profiel E-mail  

BerichtGeplaatst: do aug 26, 2010 3:33 pm 
Newbie

Auto: Ka MK2
Uitvoering auto: Versie: Titanium X
Kleur: Wit
Extra: 16 inch velgen, verlaagd, Summer pack
Inderdaad. Ook heel anders dan op het Focus forum. Ik kijk elke dag even maar vaak is er al 3 dagen niet gereageerd. Op een gegeven moment vergeet je het zelf ook gewoon dan. Echt jammer man.

Profiel E-mail  

BerichtGeplaatst: do aug 26, 2010 5:16 pm 
Newbie

Uitvoering auto: Hij rijd Heerlijk!!... Hij is zwart met een externe grand prix uitvoering erop.. Ook gekozen voor het bluetooth systeem ( Connection Pack).. werkelijk ideaal!
Pepolleke,

Jammer dat je het zo ziet.. Geduld is een schone zaak?

Profiel E-mail  

BerichtGeplaatst: do aug 26, 2010 8:45 pm 
Newbie

Extra's: [16" wielen]
@ annemeekuh,

je hebt vermoedelijk wel gelijk wat betreft het geduld hebben. Ik moet mezelf soms wat leren temperen in mijn gedrevenheid :amen:

Als ik diverse topics er op nalees, overheerst toch het gevoelen dat het beste er van af is op dit forum. De financiële problemen die er zijn om de hosting rond te krijgen, het niet doorvoeren van de pasjes of de weinige respons op de meetings, geeft toch aan dat er geen echt "wij-Ka-rijders"-gevoelen leeft.
Daarnaast geven heel wat mensen aan dat de nieuwe Ka niet meer hun ding is.

Ik bekijk het even, zie hoe het verder evolueert. Ik ben nieuw in deze club, stel ook vast dat ik door twee newbies welkom wordt geheten en niet door mods :confused: .

Mijn vrouw is echt blij dat ze nu een StreetKa heeft, mij boeit het ook en het zou tof zijn moesten we echt tot een community kunnen behoren, waar je niet alleen geholpen wordt, maar waar er ook wat leeft. Ben zeker bereid een financiële bijdrage te doen, maar dan moet er ook iets tegenover staan, zoals die pasjes, meetings,.... Kan alleen maar als er drijvende mensen achter de club staan.

Dus bij deze, een schopje aan alle leden : wake up :caked:

No offence :amen:

Jean-Paul

ps. daarnaast is het nog bedroevender vast te stellen dat er hélemaal NIETS leeft van club of zo in België :doh: , of het moet zijn dat ze zich zo goed verstoppen dat ik ze niet kan vinden :biggrin1:

Profiel E-mail  

BerichtGeplaatst: ma aug 30, 2010 7:41 pm 
Newbie

Uitvoering auto: Hij rijd Heerlijk!!... Hij is zwart met een externe grand prix uitvoering erop.. Ook gekozen voor het bluetooth systeem ( Connection Pack).. werkelijk ideaal!
hmm.. nou ik heb de nieuwe ka en ben super te vreden;).. denk dat ford het beter miss een andere naam had kunnen geven.. dan waren mensen miss minder op hun tenen getrapt.. :confused:

Profiel E-mail  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]